Több százezer elégedett ügyfél

Panaszkezelés

Ne aggódjon, nem fogunk kellemetlenkedni a panasza miatt, biztos lehet benne, hogy minden esetben arra törekszünk, hogy elégedett legyen. Számunkra ez egy újabb visszajelzés, amely segítségével tovább javíthatjuk szolgáltatásainkat.

reklamace-topMinden panasz fontos ahhoz, hogy tovább tudjunk lépni.

Ha valami mégis rosszul sülne el

Mindig igyekszünk mindent megtenni, de valami mindig elromolhat, nagyon sajnáljuk, ha valami miatt nem volt maradéktalanul elégedett.

  1. Valami hiányzik a csomagból

    Amennyiben festék, ecset, keretrész hiányzik a csomagból, e-mailben tájékoztasson minket arról, hogy mi hiányzik, és mit kell tartalmaznia a csomagnak, mi pedig azonnal küldünk egy új darabot.

  2. Kopnak az ecsetei

    Ha az ecsetjei megkoptak, elég mindössze ügyesen levágni őket, és máris folytathatja a festést. Ha annyira megsérültek, hogy még a levágás sem segít, küldjön panaszt, és mi új ecseteket küldünk Önnek.

  3. A színek eltérnek a mintán látottaktól

    A tervezet csak tájékoztató jellegű. A sablon színei nem feltétlenül egyeznek a festmény színeivel. A papírra festett színek eltérhetnek a vászonra festett akrilfestékek színeitől. A pontosabb sablon mindig megtalálható a weboldalunkon a konkrét termék részletei között, ahonnan le is töltheti azt.

  4. A színek eltérnek a számítógépen látottaktól

    Minden monitor más-más technológiával működik, így a színek nagyon eltérőek lehetnek. Ezért meg kell vizsgálnia a monitor kalibrálását.

  5. A vonalak túl vékonyak és a számok olvashatatlanok

    Ha a vonalak túl vastagok és a számok túl feltűnőek lennének, nem lehetne őket átfesteni. Ez különösen világos árnyalatok esetén jelenthet problémát.

  6. A vonalak nem fedik egymást

    Ha a vonalakat nem tudja festékkel elfedni, akkor 2 vagy több réteg festék felvitelét ajánlunk. Általában minden csomaghoz annyi festéket adunk, hogy elegendő festéket kapjon, és tökéletesen elfedje az összes vonalat.

  7. Számozott elemre van szüksége

    Amikor elkezd festeni, már nem látja, hogy milyen számok voltak a festett terület alatt, így könnyen elveszítheti a fonalat. Ha azt szeretné, hogy a vászonra nyomtatott anyagot papírra nyomtatva is elküldjük, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a info@zuty.hu e-mail címen.

  8. A számok túlnyúlnak a keret szélén

    Ez nem hiba. Ha a számok túlnyúlnak a keret szélén, akkor az rendben van, a képnek túl kell nyúlnia.

  9. A színek túl gyorsan száradnak

    Ha a festék gyorsan szárad, csak nedvesítse meg, sima vízzel is megteszi. Csak egy kicsit, ne vigye túlzásba, ne hagyja, hogy elveszítse a színét. Kiváló minőségű akrilfestékeket használunk, amelyeknek nem kellene kiszáradniuk. Ha azonban valami mégsem stimmel, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi új festékeket küldünk Önnek.

  10. Nincs elég festék az egész képre

    Ennek nem szabadna megtörténnie, mert a festékeket mindig olyan mennyiségben küldjük, hogy elegendők legyenek a kép megfestéséhez. Ha mégis előállna ez a helyzet, csak vegye fel velünk a kapcsolatot, és szükség esetén további festékeket küldünk Önnek.

  11. A küldemény nem érkezett meg időben

    A saját fénykép alapján készült festmény esetében nem lehet pontosan meghatározni, hogy mikor érkezik meg a küldemény. Attól is függ, hogy egyből az első tervezet jóváhagyásra került-e, vagy esetleg módosítani kellett rajta. A fuvarozókat sem tudjuk befolyásolni, amelyeknek néha hosszabb a szállítási ideje.

  12. Ki kell cserélnie a képet

    Töltse le az elállási űrlapot, és küldje el nekünk e-mailben a cserefestményre vonatkozó kérésével együtt. Az űrlapot letöltheti ITT vagy a megrendelést visszaigazoló e-mailben. Ezután küldje el a képet az alábbi címre. Saját fénykép alapján készült festmény esetében nem állhat el a szerződéstől és nem cserélheti ki a festményt. Kérjük, a részletesebb információkért érdeklődjön az ügyfélszolgálati központban.

Az igénylés felgyorsítása érdekében kérjük, töltse ki az online űrlapot a következő információkkal:

  1. Megrendelés száma

    A megrendelés száma az Ön e-mail címére küldött számlán található

  2. A termék neve

    Írja le a megrendelt termék nevét

  3. Termék mérete

    Tudassa velünk, hogy milyen méretű terméket készített

  1. A hiba leírása

    Alaposan írja le a jelentkező és panaszhoz vezető hibát

  2. Készítsen képet a termékről

    Kérjük, készítsen hibát tartalmazó fényképet a termékről, és küldje el számunkra

  3. Hogyan keletkezett a probléma?

    Próbálja meg leírni, hogyan merült fel a probléma

Panasz űrlapok

Kérjük, töltse le a Reklamációs űrlapot is, töltse ki, majd a fenti pontokkal együtt küldje el a info@zuty.hu címre.

Igényével kapcsolatban a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot az Ön által továbbított űrlapon megadott elérhetőségeken. Ugyanígy tájékoztatjuk Önt a panaszkezelés folyamatáról és módjáról is.

Panaszkezelési osztály

A társaság címe
Westlogic s.r.o.
Olomoucká 267/29,
Opava, 746 01,
Cseh Köztársaság